terça-feira, 7 de julho de 2009

Início da viagem

Cá está a abertura oficial deste Blog!
A data até vem a calhar!!!!Pode ser que até dê sorte! 07/07!
Agora há que fazer as devidas reportagens!!!!Vamos lá ver se correm bem!
Até breve viajantes!

3 comentários:

  1. Será, sem dúvida, uma viagem de SONHO! Mal posso esperar...@

    ResponderEliminar
  2. Cuidado New York chega a tua fã nº 1...
    Que consigas tudo a que te propuseste
    Bj Mãe

    ResponderEliminar
  3. Oh... Miga Babe :) que F-A-N-T-Á-S-T-I-C-O!!!!

    Esta música é para ti e para o teu Romeu :)

    New york, New york

    Start spreading the news, Im leaving today
    I want to be a part of it - new york, new york
    These vagabond shoes, are longing to stray
    Right through the very heart of it - new york, new york

    I wanna wake up in a city, that doesnt sleep
    And find Im king of the hill - top of the heap

    These little town blues, are melting away
    Ill make a brand new start of it - in old new york
    If I can make it there, Ill make it anywhere
    Its up to you - new york, new york

    New york, new york
    I want to wake up in a city, that never sleeps
    And find Im a number one top of the list, king of the hill
    A number one

    These little town blues, are melting away
    Im gonna make a brand new start of it - in old new york
    And if I can make it there, Im gonna make it anywhere

    It up to you - NEW YORK, NEW YORK!!!!!!!

    Beijos da outra babe :)
    Gina!

    ResponderEliminar